Pienten lahjapussien tukkumyyjä
0 mini-cart
 0.00

Ostoskori on tyhjä.

menu

Luokat

Tilaukseni

Tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen

Mikäli sinun tarvitsee muuttaa tai peruuttaa tilauksesi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Peruutukset voidaan ottaa vastaan vain, mikäli tilausta ei ole vielä jätetty toimitukseen. Saat asiakaspalveluumme yhteyden puhelimitse, faksilla, sähköpostilla tai chatin kautta. Yhteystiedot löydät yhteystietosivultamme, jossa neuvotaan kuinka saada yhteys sivuston ylläpitäjään. Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme tai tilauksen tekemisestä Shingyon kautta, katso yhteystietosivuiltamme kuinka meidät tavoittaa.

Milloin voin odottaa tilaustani saapuvaksi?

Arvioitu toimitusaika löytyy vahvistusviestistä, jonka saat sähköpostiisi tehtyäsi tilauksen. Voit myös kirjatua asiakastilillesi Shingyo.fi- sivustolle ja katsoa tilauksesi tilanteen ”Tilauksen toimitus”-kohdasta.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Pidämme sinut ajan tasalla lähettämällä seurantakoodin sähköpostitse. Valitettavasti tavallisen postin kautta toimitettaviin tilauksiin ei ole saatavilla seurantaa.

Mitä toimitukselle tapahtuu, mikäli en ole vastaanottamassa sitä?

Tilauksesi siirretään postin kuljetettavaksi, jätetään viereisiin toimitilaan mikäli kyseessä on useamman toimiston kokonaisuus tai toimitetaan uudestaan seuraavana arkipäivänä. Sinulle jätetään viesti aiheesta.

Toimitusosoite eri kuin tilaajan osoite?

Voit itse määritellä, mihin osoitteeseen haluat tilauksesi toimitettavan. Tämä tapahtuu tilausprosessin toisessa vaiheessa: täytä yhteystiedot. Voit valita tässä kohtaa toimitukselle eri osoitteeseen, jopa eri maahan.

Kauanko tilaukseni toimitus kestää?

Mikäli teet tilauksesi arkipäivänä ennen klo 12, jätämme tilauksen toimitukseen saman päivän aikana. Yleensä toimitus vie 3-5 arkipäivää, syrjäisimmille seuduilla mahdollisesti hieman pidempään.

Ovatko henkilötietoni turvassa?

Olemme pitäneet huolen, että henkilötietosi pysyvät turvassa asiakasrekisterissämme. Kaikki sivuillamme kerätyt henkilötiedot tallennetaan vahvasti suojatulle serverille, jolla on palomuurit. Maksutapahtumat on suojattu Secure Socket Layer (SLL)-salauksella. Vaikka tämä ei vielä takaa 100 % suojaa, se vaikeuttaa huomattavasti ulkopuolisten pääsyä tietoihisi. Suosittelemme ettet lähetä maksukortin tietoja meille muita kuin salattuja väyliä pitkin. Ylläpidämme parhaita mahdollisia fyysisiä, elektronisia ja menetelmällisiä turvatoimia henkilötietojesi käsittelyssä ja säilytyksessä. Turvallisuustoimenpiteisiimme kuuluu, että saatamme joskus pyytää todistusta henkilöllisyydestä ennen kuin käsittelemme henkilökohtaisia tietojasi kanssasi. Asiakkaan vastuulla on pitää huoli, etteivät ulkopuoliset pääse käsiksi salasanoihin tai tietokoneeseen.

Laskutus

Kun olemme jättäneet tilauksesi toimitukseen, lähetämme sinulle laskun sähköpostitse. Tilaukset, jotka on tehty arkipäivänä ennen kello 12, saat laskun saman päivän aikana sillä arkipäivisin tilaus jätetään toimituksen samana päivänä. Tarkistathan roskapostikansion ja sähköpostiasetukset mikäli et vastaanota viestiä saman päivän aikana.

ALV

Sivuillamme näkyvät hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.

Mikäli yrityksesi sijaitsee Suomessa ja sillä on voimassaoleva ALV-numero, lisää se alle ja voit ostaa tuotteita ilman arvonlisäveroa. Voimme toimittaa tuotteita 0 % arvonlisäverolla, koska yrityksemme pääkonttori sijaitsee Hollannissa. Mikäli yritykselläsi ei ole voimassaolevaa ALV-numeroa, lisätään alv 24 % tilaukseen.

Voit tarkastaa ALV-numerosi täältä.

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Palautukset sekä hyvitykset

Meille on erittäin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi Shingyolta. Mikäli et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa tuotteen 14 päivän sisällä toimituksesta. Hyvitämme ostosumman samalla tavalla millä maksu on suoritettu mikäli tuote palautetaan käyttämättömänä alkuperäispakkauksessa  palautuskuitin kanssa.

Voit palauttaa mitä vain tuotteita, kunhan ne ovat uudenveroisessa kunnossa. Et joudu selittelemään.

Palautusilmoitus tulee tehdä sähköpostitse

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@shingyo.fi ja ilmoita samalla tilausnumerosi, ostopäivä sekä toiveesi siitä, miten haluat tuotteen palauttaa.

Postita tuote takaisin meille. Otathan huomioon, että Shingyo ei maksa palautuksen postikuluja, poikkeuksena:

Hyvitämme normaalit toimituskulut mikäli

  • sinulle on toimitettu väärä tuote
  • sinulle on toimitettu vioittunut tuote

Palautusosoite:

Shingyo
Elzepas 88
6662 XB Elst
The Netherlands

(Myyjä ei vastaa tuotteen vahingoittumisesta tai katoamisesta matkalla, vakuutathan palautuksen tarvittaessa.)

Tilaaminen

Kuinka tilata pusseja sivuiltamme?

Etsi mieleisesi pussit ja seuraa sivuston ohjeita: Kun olet tehnyt tarvittavat valinnat, pussit siirtyvät ostoskoriin. Tämän jälkeen voit täyttää henkilötietosi ja toimitusosoitteen, jonka jälkeen siirryt maksamaan tuotteen. Maksuvaiheessa voit valita maksutavan sekä viimeistellä tilauksen. Sen jälkeen tilaus on valmis lähetettäväksi ja lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen. Kaikki ostostapahtuman vaiheet, joissa käsitellään henkilötietoja tai maksukortin tietoja, tapahtuu salatun yhteyden kautta.

Vahvistusviesti sähköpostiin

Mikäli et ole saanut sähköpostiisi vahvistusviestiä tilauksesta puolen tunnin sisällä, suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Suosittelemme myös tarkastamaan roskapostikansion sekä sähköpostitilin suodatusasetukset.

On tärkeää, että luet vahvistusviestin huolellisesti. Se sisältää Shingyolle lähettämäsi tiedot ja tilaus toimitetaan näiden tietojen perusteella. Mikäli huomaat virheen tiedoissasi, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun.

Maksutavat

Shingyon tilaukset voidaan maksaa usealla eri tavalla, sekä suoraan että välillisesti. Mikäli maksat tilauksen välittömästi, lähetetään tilaus eteenpäin heti. Mikäli kyse on välillisestä maksusta, tilaus odottaa maksusuorituksen rekisteröitymistä ennen toimitusta.

Paypal

Mikä PayPal on?
Voit maksaa PayPalin kautta omalta PayPal-tililtäsi tai luottokorttiasi käyttäen. Sinulla täytyy olla maksutili PayPalilla mikäli valitset tämän vaihtoehdon.

PayPalin edut:

  • PayPal takaa 100 % turvatun yhteyden korkeimmalla suojaustekniikalla.
  • PayPalin kiinteä riskiarviointi suojaa luottokorttiliikennettäsi valvomalla poikkeuksellista käyttöä.
  • PayPalin käyttämä teknologia tunnistaa mahdolliset petosyritykset nopeasti.
  • PayPal käyttää ainutlaatuisia, patentoituja tapoja luottokortin varmentamiseen turvallisesti.
  • PayPal käyttää voimakasta salausta suojatakseen tietosi.

Pankkisiirto

Yksinkertaista: asiakas siirtää summan myyjän pankkitilille.

Mitä tarvitsen asiakkaana tehdäkseni pankkisiirron?
Tarvitset pankkitilin sekä mahdollisuuden tehdä tililtä maksusuorituksen, elektronisesti tai manuaalisesti. Kun olet tehnyt tilauksen, saat hetken kuluttua sähköpostin joka sisältää maksutiedot. Kun maksusuoritus on vastaanotettu, tilauksesi lähetetään eteenpäin.

Mitä pankkisiirto maksaa?
Pankkisiirron hinta vaihtelee pankkien hinnaston mukaan, mutta yleensä se on ilmainen.

Luottokorttimaksu

Luottokorttimaksussa asiakas valtuuttaa yrityksen veloittamaan ostosumman luottokortiltaan. Luottokorttiostossa maksajan henkilöllisyys varmennetaan. Tarvitset tähän voimassaolevan luottokortin sekä luottokortin myöntäjästä riippuen mahdollisesti pankkitunnukset. Luottokorttimaksusta ei veloiteta ylimääräisiä kuluja.

 

Klarna

Voit valita maksutavaksi myös Klarnan laskun ja erämaksun.

 

Toimitus

Käytämme aina luotettavaa ja ammattimaista lähettipalvelua Shingyon tilausten toimitukseen. Saat tiedon toimituksesta tilausvahvistuksen yhteydessä sähköpostiisi.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100 € tilauksille.

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää Shingyon toimitusvaihtoehdoista, tai mistä tahansa muusta aiheesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.